Naše usluge pružaju dodatnu vrijednost i poticaj u profesionalnom razvoju i rastu postojećih i budućih partnera. Popis usluga nalazi se u nastavku.
Analiza poslovanja tvrtke obuhvaća jedan od prvih koraka u zajedničkoj poslovnoj suradnji.
Načelno, znate što želite, znate kuda vaša tvrtka putuje i kojim putem želite ići. No, da li ste zapisali strategiju, da li znate kako će se cilj koji ste zacrtali i ostvariti? Da li pratite korake koje ste zamislili da će vas dovesti do krajnjeg cilja?
Jedna od stavki koje su krucijalne u svakom procesu, u svakom poduzetničkom poduhvatu je kontrola.
KEY PERFORMANCE INDICATORS, odnosno, KONTROLNE TOČKE, boljka su tvrtkama u razvoju.
Kada ste zaista sjeli, uzeli olovku i papir, tablet, računalo ili neko slično sredstvo i zapisali rizike koji su primjenjivi za vaše poslovanje i vašu tvrtku?
Prihodi su dobri, rastu svake godine i napredak je vidljiv. Ali dobit na kraju dana nije na nivou, nije na prosjeku industriju te vam se stalno događa da zapravo gubite novac.
Sagledavanje statusa oko komunikacije sa eksternim partnerima. Revizija procesa i dokumentacije koja se priprema na dnevnoj, tjednoj, mjesečnoj ili godišnjoj bazi.
Standardizirani set dokumentacije – zašto nam je potreban? Prvenstveno, daje nam jedinstveni pregled nad poslovanjem sa definiranim KPI elementima koji su nužni za praćenje poslovanja.
Pratite rezultate na način: „Može i bolje, ali dobro je. Ostaje mi na kraju mjeseca, nije to tako loše“? Ovdje smo da napravimo strukturu pomnim načinima planiranja, kreiranja mjesečnih forecasta te samim praćenjem odstupanja.
Od kuda dolaze brojevi, kako da pratimo poslovanje? Koji su nam stavke izuzetno bitne, koje pokazatelje da koristimo? Zašto od jednom imamo novaca napretek, a onda u drugom trenu, prihodi su visoki, ali ne možemo podmiriti niti osnovne režije?
Zadovoljni ste poslovanjem, ali vas određeni segment poslovanja ipak muči. Želite da se temom pozabavimo na projektni način, primjerice, odradimo analizu i unapređenje procesa suradnje sa financijskim institucijama. Nema problema.
Kroz individualni pristup definiramo razinu i opseg potrebnih edukacija managementu i zaposlenicima oko praćenja financijskih rezultata.
Gajimo pristup klijentima koji uključuje individualni pristup sa kreiranjem analiza, procesa i strategija prilagođenih svakome klijentu ponaosob.
Potrebna vam je osoba koja će imati objektivan pogled na poslovanje iz ugla treće strane? Osoba koja razumije procese, poslovanje tvrtke, odnose između odjela? Osoba koja će brinuti oko budgeta, oko analiziranja podataka i predstaviti vam rezultate poslovanja na jednostavan način?